Brodate newsy #10

Ostatnio znów nazbierało się sporo nowości na naszym rynku w temacie męskiej pielęgnacji dlatego lecimy z kolejnymi newsami. Niektóre z nich mają już kilka dni, a inne są świeżynkami, ale jeśli chcesz być na bieżąco to czytaj dalej.

Twarde perfumy Suavecito Premium Blends, pomada Prospectors Diamond, pomada Suavecito Spring 2019

Suavecito jak zawsze nie zawodzi i zasypuje nas kolejnymi nowościami. Tym razem są to twarde perfumy z serii Premium Blends zapakowane w zajebisty metalowy case z możliwością wymiany refilu. Perfumy występują w 3 różnych liniach zapachowych. Do tego kolejna pomada z edycji limitowanej, tym razem Spring 2019 o przesympatycznej nazwie Pacific Ginseng. Jest też nowa, piąta już pomada marki Prospectors – Diamond – produkt o wysokim połysku i średnim chwycie w przepięknej turkosowej puszcze. O tym wszystkich opowiadam więcej podczas unboxingu paczki:

Kosmetyki marki JS Sloane

Kolejną nowością na naszym rynku jest JS Sloane – amerykańska marka wprowadzona niedawno za sprawą chłopaków z Butchercore. W swojej ofercie posiadają pomady, olejki, szampony, żele a nawet pastę do butów. Pamiętam, że już kiedyś można było u nas kupić jakieś pojedyncze kosmetyki tej marki, ale dopiero teraz dostępna jest szersza gama produktów. Kilka z nich znalazło się ostatnio w mojej paczce, a tu na filmie opowiadam o nich więcej:

Olejek do brody Uppercut Deluxe

Jakiś czas temu na moim „fejsbukowym” profilu publikowałem zdjęcie nowego, a zarazem pierwszego oleju do brody marki Uppercut Deluxe. Otrzymałem go przedpremierowo ze sklepu BarberSupply.pl i miałem okazję używać go kilka dni. Moje pierwsze wrażenia są takie:

  • fajna mięciutka pipetka ❤️
  • ładny design
  • zapach paczuli i skóry; paczula znika po chwili, skóra trzyma się do końca dnia, lekko podchodzi pod jakieś whisky w stylu Angel’s Share od Oil Can Grooming
  • konsystencja wodnista jak rodzimy Duelist
  • broda miękka i gładka jak po serum od American Crew
  • wyraźny połysk na brodzie
  • całkiem szybko się wchłania

Więcej powiem w pełnej recenzji tego olejku, a jeśli chodzi o jego cenę to jak za 30 ml nie jest wcale zła bo zapłacimy coś w granicy 60-65 zł.

Reuzel Wood & Spice – nowa linia zapachowa + Reuzel 3 in 1 Tea Tree

Marka Reuzel ostatnio mocno promowana jest w Polsce. Mamy swojego scumbassadora w postaci Delmy (Mateusz Poznański), a dosłownie kilka tygodni temu w Warszawie odbyły się warsztaty pokazowe barberów Leena i Bertusa – Reuzel Schorem Show. Panowie nie śpią tylko prężnie działają i co jakiś czas proponują nam nowe kosmetyki. Co prawda i balsam i pianka Reuzel to nic nowego, ale nowy jest zapach – Wood & Spice, który mi osobiście mocno podchodzi pod linię Proraso (przynajmniej z nazwy). Co do samych kosmetyków jeszcze ich nie testowałem, ale są już dostępne w Polsce. Nowy zapach ma otrzymać też aftershave. Koszt pianki i balsamu do ok 55 zł za sztukę.

Dziś również dowiedziałem się, że w planach jest kolejny produkt, a mianowicie szampon do włosów, odżywka i żel pod prysznic w jednym. Produkty 3 w 1 nie są moimi ulubionymi kosmetykami. Nie uważam żeby upychanie wszystkiego w jednym miało większy sens, no ale czas pokaże cóż to będzie za twór. Na pewno zaintrygował mnie zapach, ponieważ bardzo lubię woń drzewa herbacianego. Pożyjemy zobaczymy.

Burboneska – nowy olej od Cyrulików i ekipy Lucjan’s Barber Shop


„Owocem ciężkich i długich prac jest olejek, który ma bardzo mocny i wyrazisty zapach whiskey. Przeplata się z nutami gorzkiej kawy, szczypty kwiatów i liści tytoniu. Zapach podkreśla nuta wanilii burbońskiej.”

Jedna z moich ulubionych polskich marek – Cyrulicy – ostatnio pochwalili się swoim pierwszym olejkiem powstałym we współpracy z ekipą barber shopu Lucjan’s. Bardzo fajna inicjatywa, mam nadzieję że na jednej kolaboracji się nie skończy. Co do samego oleju miałem okazję wetrzeć go w brodę podczas ostatniego złotu brodaczy, a dokładnie I Wrocławskiego Zlotu Brodaczy, który odbył się 11 maja 2019. Olej ma fajną etykietą, przypomina mi motywy z filmu o Gatsbym. Co do zapachu, jest słodki i łączy w sobie nuty kawy i bourbonu/whisky. Propozycja mocna, zdecydowanie dla fanów tych trunków. Cena też fajna bo za 30 ml zapłacimy 69 zł.

Nowa polska marka – HØRDE Wild


„HØRDE to znacznie więcej niż sama skuteczność kosmetyków. To połączenie siły i dumy męskiego charakteru 💪 z dzikością tętniącej natury 🌳 „

Kilka dni temu odezwał się do mnie na „insta” Kacper – twórca marki HØRDE Wild i zachęcił do obserwowania swojego profilu bowiem tego dnia o godz. 10 rano miała nastąpić premiera najnowszych kosmetyków do pielęgnacji brody – olejków Lumbercjack i Smokey Amber oraz szczotki do brody. Kosmetyki jutro powinny być już u mnie. Pierwsze wrażenie jest całkiem pozytywne. Olejki prezentują się naprawdę ładnie, a cała otoczka leśno-skandynawska bardzo do mnie przemawia. Ciekawe jest też to, że marka ta pochodzi z Kalisza – miasta, w którym kiedyś studiowałem, i w którym dziś pracuję jako barber w HØVEL Barber Shop. Cena za 30 ml oleju to 85 zł. Oficjalna recenzja za jakiś czas na blogu. Obserwujcie chłopaków bo dobrze się zapowiadają.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.